onsdag den 21. maj 2014

Første symaskineprojekt - puder

Så har jeg syet to pudebetræk - med pipingkant! Jeg er såå stolt! I sidste uge købte jeg en symaskine og jeg er bare så glad for den. Jeg har tidligere kun prøvet min mors, som er 30 år gammel. Det er en fin maskine og jeg tænkte at der nok ikke ville være så stor forskel. Men det er der! Nøj min syr godt og den kan alle mulige seje ting. Uuh nu skal jeg rigtig i gang. Næste projekt er en sengerand og hynder til tripp trapp stolen. Hmm... har efterhånden en del projekter i gang. Får en ide, så går jeg i gang, men så får jeg en ny ide og vil hellere lave det og sådan fortsætter det. Min kæreste har egentlig forbudt mig at gå i gang med noget nyt før noget andet er færdigt... noget med at det roder ;-) Men nu er puderne i det mindste færdige!



Stoffet er fra Stof og Stil. Det samme er pipingkanten. De er syet med sådan en overlapsåbning, med ca. 15 cm overlap. De skal bruges til børneværelse to be, hvor jeg vil lave sådan en lille læse-hygge-pude krog. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar