onsdag den 16. april 2014

Soveelefant

Så er jeg endelig færdig med denne søde soveelefant, som jeg fandt hos Garnkusserne her. Den blog er virkelig et besøg værd. Jeg har allerede vimpelrække, tøjdyrselefant, rasleæg (så er der en undskyldning for at købe kinderæg) og solbrilleetui på to do listen.
Min lille pige er meget meget glad for at sutte på tommelfinger, så jeg har sat en sutteklud fast i dens hånd, så vil hun måske sutte på den i stedet (muligvis naiv ønsketænkning thi hi). Jeg har bare brugt en helt almindelig vaskeklud. Havde ellers jagtet en blød vaskeklud i økologisk bomuld, men kunne ikke finde sådan en. Hvis der er nogen der ved hvor man kan få sådan en, må I meget gerne skrive en kommentar. Den var det første jeg gik i gang med at hækle og synes egentlig det er meget forfriskende at man tydeligt kan se at øvelse gør mester (læs; bedre).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar